مرسدس ای ام جی G63 و G65 مدل ۲۰۱۷

فورد فوکوس - اجاره خودرو - اجاره ماشین - کرایه ماشین
فورد فوکوس بررسی و نقد
دی ۲, ۱۳۹۶
استون مارتین DB11 - اجاره خودرو - اجاره ماشین - کرایه ماشین
استون مارتین DB11 نقد بررسی
دی ۴, ۱۳۹۶

مرسدس ای ام جی G63 و G65

مرسدس ای ام جی G63 و G65 – اجاره خودرو – اجاره ماشین – کرایه ماشین

مرسدس ای ام جی

به گزارش اجاره خودرو تهران لاین مرسدس ای ام جی G63 و G65 برادرهای Bash هستند که در بدن های بدن مجسمه سازی شده اند. آنها به راحتی می توانند به خاطر آنچه می خواهند باشند: بازیکنان قدیمی مدرسه در دنیای مدرسه جدید. هیچ چیز در مورد آنها حساس نیست و این نکته است. برای ایجاد این حیوانات، تقسیم کار AMG مرسدس بنز با Geländewagen آغاز می شود، یک وسیله نقلیه سبک با چهار چرخ، که از سال ۱۹۷۹ در حال تولید به عنوان یک وسیله نقلیه غیر نظامی است، و تبدیل آن به دو خشمگینانه قدرتمند، لوکس و گران است ماشین هایی که از پیروی از کنوانسیون اجتناب می کنند – برای بهتر و بدتر. آنها جعبه هایی هستند که در هیچ جعبه ای قرار نمی گیرند.

تغییرات در G63 و G65 برای سال ۲۰۱۷ کم بود. مرسدس AMG مدل خوشه ابزار را دوباره طراحی کرد و معاون پارکینگ پارکترنیک، سیستم کنترل کروز کنترل تطبیقی Distronic Plus و نظارت کور بر روی لیست تجهیزات استاندارد اضافه کرد. تغییرات بیرونی جزئی به سختی قابل توجه است.

مرسدس ای ام جی G63 و G65 – اجاره خودرو – اجاره ماشین – کرایه ماشین

به دنبال آینده، برای مدل سال ۲۰۱۸، مرسدس بنز کلاس G را در داخل و خارج تعمیر می کند و نسل بعدی افسانه ای خارج از جاده را راه اندازی می کند. اما قبل از اینکه پرده بر روی مدل جدید برداشته شود، مرسدس با ارائه مدل جدیدی از مرسدس بنز، که توسط مرسدس بنز G550 آغاز می شود، می افزاید: با اضافه کردن دو نوع خاص، G550 4×4 غیرقابل نفوذ و G550 نسخه محدود

تلاش برای اعمال استدلال های مالی صحیح در هنگام خرید غیرقابل تحمیل پوچی از وسایل نقلیه ۱۰۰،۰۰۰ دلاری ممکن است به نظر منحصر به فرد باشد، اما باید جایی باشد. یا شاید نه تفاوت اصلی بین G63 و G65 قدرت و ترانسفورماتور آنها و قیمت های برچسب است: ۵۶۳ اسببخار دو توربو V-8 G63 با قیمت ۱۴۲،۳۹۵ دلار شروع می شود و ۶۲۱ اسب بخار با دو توربو V-12 G65 به قیمت ۲۲۱،۳۹۵ دلار می رسد. با این حال، با توجه به حق بیمه G65 تقریبا ۸۰،۰۰۰ دلاری، انرژی اضافی به میزان تقریبی صفر و در مقایسه با سایر فرآورده های انرژی افزوده شده است. حتی در قلمرو ناراحتی و غیر ضروری، داشتن نشان بزرگتر آن ارزش ندارد. با صرفه جویی در هزینه، خریداران می توانند G63 خود بارگذاری شده خود را با چیزهایی مانند ۶۵۰۰ دلار طراحی Paint Manufaktur یا ۲۰،۰۰۰ دلار AMG Performance Studio که شامل گزینه های رنگی شبکیه چشم است. همه G63s و G65 با استاندارد های زیر می آیند:

• سه تمایز قفل
• AMG اگزوز اسپرت
• فاصله کروز کنترل تطبیقی خلبان با قابلیت توقف / شروع

بعضی از خریداران ممکن است برای رنگ آمیزی و ترمیم داخلی با کیفیت بالا پایبند باشند، اما پایه G63 در حال حاضر چشمگیر است.

اجاره خودرواجاره ماشینکرایه ماشین

موتور و انتقال امتیاز:

نیروی ترمز در G63 و G65 تمرینات چشمگیر در نیروی بی رحم است و ما AMG را برای استفاده از موتورهای بزرگ جابجایی در هر دو V5 8/5 G63 دوقلو و توربو شارژر و ۶/۱ لیتری V- 12 G65 هر دو کامیون با یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته که بارها فعال است، به سرعت حرکت می کند و مانع از آن می شود که احساس راحتی کند.

هنگامی که شتاب دهنده افسرده است، G63 پوستی از بدن را سوزان می کند. این یکی از بهترین صداهای خارج از هر وسیله نقلیه از هر بخش یا اندازه است. یادداشت موتور G65 کمتر فرمانده است، اما هنوز ارائه می دهد تمیز دلپذیر است. خاموش خط، G63 احساس می کند که یک موش صحرایی با یک موشک به آن وصل شده است. هنگامی که یک دره کوچک از توربو تاخیر مانع می شود، آن را با سرعت ناخوشایند برای چیزی که وزن آن تقریبا ۶۰۰۰ پوند است. تورم قدرت در سراسر powerband یافت می شود در برخی موارد کمی تند و زننده، اما آن را بسیار سرگرم کننده است و برای تلفن های موبایل فوق العاده فوق العاده برای نگرانی در مورد این منفی های کمتر است. حتی قدرتمندتر G65 نیز به همان اندازه پوچ است، حتی اگر آن را به عنوان یک شگفت انگیز نیست، با توجه به ۶۲۱ اسب بخار و قله ۷۳۸ پوند گشتاور. هر دو موتور به شدت در ترافیک نورد و با سرعت بیشتری روبرو می شوند و مشخصات عظیم G به این دلیل شناخته شده است که وسایل نقلیه کمتر – یعنی فقط در مورد هر چیزی که فراری نیست – نیاز به جهنم نیست.

رانندگی مرسدس ای ام جی

در جاده های انحنا، G63 و G65 می توانند طغیان و آدرنالین را به جاده های معمولی خسته کننده تزریق کنند – فقط به هیچ وجه خوب نیستند. رانندگان سخت می گیرند تا فرمان را پیدا کنند که احساس خستگی بیشتری می کند، آهسته تر و بی حس می شود. این ها نیازمند توجه دائمی هستند، زیرا چرخش اولیه چرخ ممکن است این کار را انجام ندهد، و به طور بالقوه باعث بروز برخی از ترس های ارزشمند Defibrillator می شود.

رول بدن به راحتی کنترل می شود، اما در جاده های مختلط، Gs می تواند به عنوان مخلوط های رنگ به دلیل تعلیق سفت و سخت و چرخ های بزرگ خود را احساس می کنند. پهنای مسیر باریک و بلند قد ایجاد یک احساس ترسناکی، و سیستم کنترل پایدار استکباری، دستکاری skidpad را به برخی از پایین ترین سطوح که ما شاهد آن هستیم، در جلوگیری از چرخش در گوشه گیری سخت نگه می داریم. تنها تا به امروز یک SUV چهار دهه ای با محورهای زنده به روز می شود.

ترمز

همه چیز در نظر گرفته شده، فاصله توقف G63 و G65 قابل توجه است. ترمزهای AMG با عملکرد بالا و تایرهای عملکردی بزرگ، در مقایسه با مرسدس بنز G550 پایه (غیر AMG) تفاوت چشمگیری دارند، که تقریبا ۲۰ فوت بیشتر برای توقف از ۷۰ مایل به ساعت به صفر می رسد. اگر چه پدال کمی نرمی دارد، این آجر سریعتر از فورد ایستا فستیوال در آزمایش ما متوقف شد.

امتیازات داخلی:

فضای داخلی G63 و G65، مانند بیرونی، یک تمرین از نوعی بهره وری است که در لوکس به کار رفته است. به جای کابین گرم، استقبال، کابینه ای که در بسیاری از وسایل نقلیه دیگر مرسدس بنز قرار دارد، در داخل خودروهای داخلی مرسدس بنز ساخته شده است که از اشکال هندسی مستطیلی است که شما در یک وسیله نقلیه نظامی پیدا می کنید. این همان چیزی است که G- کلاس در ابتدا بود، بعد از همه. بسیاری از سطوح در مواد با کیفیت پوشش داده می شوند، اما هنوز تعداد زیادی از مناطق سخت به لمس وجود دارد؛ طرف چپ جلو سمت چپ بزرگ یادآور این خودرو است که در اصل طراحی شده بود.

مقایسه فضای داخلی

با سقف های بالای آن، G63 و G65 دارای سایز جلو و عقب هستند. متاسفانه، با توجه به کابین باریک، موقعیت صندلی پیچ و راست و صندلی تیتانیومی ردیف دوم (که بالاتر از صندلی های جلو است)، G-Class احساس نمی کند تقریبا به همان اندازه بزرگ است.

ویژگی های داخلی

حتی با استفاده از تکنولوژی استاندارد و قابلیت اتصال آن، واضح است که G63 و G65 باید (و در حقیقت) در راستای پیش رو باشند. مرکز پشته ضخیم با دکمه ها و بالای صفحه نمایش اطلاعات سرگرم کننده به نظر می رسد به نظر می رسد آن را به روز شده است تقسیم در طول دهه – که آن را داشته است. برخی از قطعات ترمیم پلاستیکی به نظر میرسد. در حالی که بسیاری از وسایل نقلیه مرسدس بنز با استفاده از ستون های سوار شده تغییر مکان های ساقه، G-Class دارای گیرنده الکترونیکی خود را در کنسول مرکزی نصب شده است.

سطح صدا داخلی

کابین های مدرن کار بسیار خوبی در برابر اصطکاک مسافران از سر و صدای محیط انجام می دهند، اما هیچکدام نمی توانند به طور کامل از صدای شدید باد و هواپیمای بدون سرنشین صدای تایر استفاده کنند. برای اندازه گیری سطح فشار صدا در داخل کشور، ما از یک سنج سنج سنج Brüel & Kjær Type 2250-L استفاده می کنیم که در وسط ردیف اول صندلی ها در گوشه راننده قرار دارد. این دستگاه به طور خودکار ۱۵ ثانیه صدا را در دسی بل وزن با وزن A (dBA) می گیرد، در حالی که ماشین آزمایشی در ۷۰ مایل در ساعت است. (A-weighting یک استاندارد صنعتی است که قرائت های دایبل را تنظیم می کند تا بتوانند منعکس کنند که چگونه گوش انسان صدای فرکانس های مختلف را می شنوید.) ما دو اندازه گیری و نتایج متوسط ​​را انجام می دهیم. ما همچنین با دروغ سنجهای اطلاعات مبتنی بر GPS ما را برای اشتباهات سرعت سنج درست می کنیم. شایان ذکر است که دسی بل یک واحد لگاریتمی است، بنابراین امتیاز ۴۰ دسیبل دو برابر فشار صدا ۲۰ دسیبل نیست؛ فشار ۱۰ برابر فشار صدا است. افزایش شش دسیبل فشار تقریبا دو برابر شده است.

اجاره خودرو – اجاره ماشین – کرایه ماشین

مرسدس ای ام جی G63 و G65 - اجاره خودرو - اجاره ماشین - کرایه ماشین

مرسدس ای ام جی G63 و G65 – اجاره خودرو – اجاره ماشین – کرایه ماشین

پایان مقاله / مرسدس ای ام جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *