مرسدس بنز E350e مدل ۲۰۱۸ نقد این خودرو

لوگو اتو شیروانی - اجاره خودرو - اجاره ماشین
بنتلی کانتیننتال GT مقایسه نسل جدید وقدیم آن
بهمن ۲, ۱۳۹۶
پورشه ۹۱۱ توربو - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین
پورشه ۹۱۱ توربو نقد و بررسی این خودرو
بهمن ۴, ۱۳۹۶

مرسدس بنز E350e

به گزارش اجاره خودرو تهران لاین عدم وجود هر نسخه دیزلی کلاس E در حال حاضر در ایالات متحده سبب ناراحتی و پشیمانی در برخی از مناطق می شود، اما ما می توانیم بی میلی مرسدس بنز را درک کنیم که به این نکته توجه کرده است. با این حال، تصمیم به وارد کردن نسخه plug-in-hybrid از E جای تعجب ندارد، به ویژه از آنجایی که در اروپا بیش از یک سال در اروپا فروخته شده و از یک نسخه از موتور بنزینی توربوشارژر بنزینی موجود در پایه استفاده شده است E300 همراه با دوز سخاوتمندانه از کمک های الکتریکی.

مرسدس بنز E350e

مرسدس بنز E350e - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین

مرسدس بنز E350e – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

با این وجود منطق وجود دارد در اینجا نیز این نیست که خریداران U.S. نشان دهنده شور و شوق زیادی برای هیبرید نسل قبلی E400 و یا حتی کوچکتر C350e هیبریدی پلاگین که اکثر کلاس قدرتمند E-Class را در اختیار دارد و در حال حاضر در اینجا فروخته می شود. مرسدس اعلام کرده است که قصد دارد تا اواخر دهه ی آینده یک کلاس E-Class هیبریدی را به آمریکای شمالی بفرستد، اما به نظر می رسد که فوریتی ندارد. پس از خسته شدن از صبر، نمونه ای از نمونه در انگلستان را به دست آوردیم تا ببینیم چگونه ناراحت کننده می باشیم و باید آن را انکار کرد.

نیروگاه E350e ترکیبی از تلاش های ۲۰۸ اسب بخاری توربوشارژ در خط چهار با موتور ۸۷ اسب بخار الکتریکی واقع بین موتور و جعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته (C350e با استفاده از واحد هفت سرعته بزرگ). این الکترون ها از یک بسته باتری ۶/۲ کیلو وات در زیر طبقه تنه تغذیه می کنند و مجموع خروج سیستم ۲۸۲ اسب بخار اعلام شده است. باتری را می توان از طریق یک بندر در سپر عقب شارژ کرد، مرسدس بنز با سه ساعت به شارژ آن از یک خروجی اروپایی ۲۲۰ ولت یا نیم با شارژر سریع DC؛ در عوض، آن را می توان توسط موتور دوباره پر شده است.

اجاره ماشیناجاره خودروکرایه ماشین

مرسدس بنز E350e - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین

مرسدس بنز E350e – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

مرسدس تنها یک محدوده الکتریکی ۲۱ میلی متری را تأیید می کند، اگرچه این روش با استفاده از روش متداول آزمایش اروپایی خوش بینانه مورد سنجش قرار می گیرد. در عین حال، کمک های الکتریکی به طور چشمگیری می تواند باعث کاهش مصرف سوخت در سفرهای کوتاه مدت شود. سیستم هوشمند نیز، کارآمدترین استراتژی کارآمد را دارد، زمانی که یک مقصد در سیستم نوت برنامه ریزی شده، باتری را باتری می کند، اگر آن را می داند که در نقطه شارژ منظم قرار می گیرد و یا برای حفظ میزان باتری در صورت رفتن به سمت شهری حوزه.

سیستم همچنین می تواند دستورات داده شود. حالت Hybrid به طور پیش فرض آن را به دستگاه های خود می بندد، اما E-Mode نیز وجود دارد که E350 را به EV تبدیل می کند تا زمانی که باتری تخلیه شود. E-Save، که سطوح شارژ را برای استفاده بعدی نگه می دارد؛ و شارژ، که از موتور بنزینی برای پرکردن بسته باتری در پرواز استفاده می کند.

همانطور که اغلب مورد با هیبرید لوکس است، تصورات اولیه خوب است. در سرعت های ملایم ما برای اولین بار در E350e تجربه، موتور الکتریکی ثابت می شود صاف و تقریبا ساکت و آروم، کشیدن یکپارچه و در روند رو حالت اجازه ترکیبی قبل از آتش سوزی موتور بنزینی به زندگی است. دمای منقبض زمانی که ما محدوده الکتریکی محدودی از خودرو را بیشتر از معمول استفاده کردیم، بنابراین بسته باطری از تنها ۱۲ مایلی از عملیات E-Mode خالی شد، اما قصد ندارد EV را اغلب انجام دهد. پدال شتاب دهنده دارای عملکرد تابع شسته و رفته در استفاده الکتریکی است، مقاومت در نقطه ای که موتور تمام آن را می دهد؛ مطبوعات فراتر از آن و موتور احتراق داخلی شروع می شود، به سرعت شتاب نزدیک، اگر شما نیاز ناگهانی برای آن پیدا کنید.

تحت شتاب دو طرف از کار انتقال قدرت با هم تقریبا بدون وقفه، اما توقف کمی کمتر تشکیل شده است که در کمتر از سرعت گرفتن ترمز احیا کننده می دهد راه به ترمزهای مکانیکی در یک نرخ سریعتر از سیستم در می آمیزد و اصطکاک قدیمی ترمز. به طرز شگفت آور سختی برای رسیدن به یک توقف موتوری، معمولا چیزی است که در آن مرسدس سدان فوق العاده است.

اجاره ماشیناجاره خودروکرایه ماشین

مرسدس بنز E350e - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین

مرسدس بنز E350e – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

ترکیبی Hijinks
این زمانی است که از E350e خواسته شده تا پیشرفت سریعتری را آغاز کند که شروع به مبارزه کند. این مشکل هیبرید آشنا است: نیاز به حمل جرم دو سیستم مختلف نیروی دریایی به این معنی است که آن را به سرعت احساس نمی کند به عنوان خروجی کل سیستم نشان می دهد که باید آن را داشته باشد. این ساز آن را از یک زمان ۶٫۲ ثانیه از صفر به ۶۲ مایل در ساعت احساس می کند حق، و E قطعا برگ خط با یک ضربه محکم و ناگهانی رضایت بخش در یک سناریوی کامل دریچه گاز-پایکوبی. اما با افزایش سرعت، سهم نیروی الکتریکی در نیروی برق کاهش می یابد در حالی که جرم قابل توجهی از بسته باطری و موتور باقی می ماند. یک بار در یک سرعت سریع بزرگراه یا یک شبیه سازی بریتانیایی از آن – به لحاظ ذهنی سریعتر از E300 احساس نمی کند؛ موتور چهار سیلندر نیز با استفاده از سخت تر می شود. به عنوان یک مرسدس با ۳۵۰ نشان باید به اندازه سریع یا تصفیه احساس نکند.

وزن بسته باطری نیز حضور خود را در سطوح شلوغ و استفاده سخت تر نشان می دهد. مرسدس ادعا می کند E350e وزن آن حدود ۴۲۵۰ پوند است که حدود ۶۰۰ پوند بیشتر از E300 چهار سیلندر اروپایی است (و ۲۰۰ پوند بیشتر از یک E43 با یک چرخ دنده با دو توربو V-6). E350e با وجود استاندارد تعلیق هوا و اسپرینگ استاندارد، E350e همیشه سوار می شود همانطور که آن را به پوشیدن چکمه های قابل توجهی سنگین تر، کمتر مایل به نوبه خود از خواهران و برادران سبک تر خود را و با دست کم گرفتن شگفت انگیز در حالی که hybriding راه ما در اطراف سطوح جاده بریتانیا بریتانیا. این هنوز هم احساس می کند به شدت در سرعت کروز، با یک کابین به طور مشابه زمزمه آرام، اما قطعا کمترین ورزش از کلاس های E در حال حاضر که ما تجربه کرده است.

همانند اکثر هیبریدی ها، اقتصاد سوخت به طور کامل بستگی به انواع سفرهای مورد استفاده برای خودرو دارد. یک E350e که فقط بین نقاط شارژ شهر قرار می گیرد ممکن است به ندرت موتور خود را شروع کند، اما یکی که عمدتا برای سفرهای طولانی استفاده می شود تقریبا هیچ مزیت مسافت پیمایشی نسبت به E300 را نشان نمی دهد. ما یک آزمون سوخت-اقتصاد درستی را اجرا نکرده ایم، اما کامپیوتر سفر با معادل ۳۷ مگا پاسکال در ثانیه پس از یک سفر ۳۰ متری، که شامل استفاده از کل شارژ باتری بود، گزارش داده است. این درخواست تجدید نظر خود را در اروپا محدود می کند، در حالی که دیزلی برای هر چیزی به جز کوتاه ترین سفرها صرفه جویی می کند؛ گاز قبل از این که در ایالات متحده بسیار حساس باشد، باید خیلی گرانتر باشد. ما دوست نداریم خودروها را کنار بگذاریم، اما ما می توانیم منطق مرسدس را در این مورد ببینیم.

مرسدس بنز E350e - اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین

مرسدس بنز E350e – اجاره ماشین – اجاره خودرو – کرایه ماشین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *