کادیلاک ATS-V کوپه مدل ۲۰۱۹

تویوتا تاکوما مدل ۲۰۲۰
تویوتا تاکوما مدل ۲۰۲۰
بهمن ۱۸, ۱۳۹۷
اجاره ماشین رنو - اجاره خودرو کولیوس
اجاره ماشین رنو
بهمن ۲۹, ۱۳۹۷

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه در سال جدید در آخرین مرحله پیاده روی می کند. کادیلاک مدل بدنه سدان را برای این سال کاهش داد، تصمیم گرفت تنها مسیر دو درب را انتخاب کند. اما در حالی که ATS-V دیگر سدان های قدرتمند آلمانی را به چالش نمی کشد، هنوز جایگزین قانع کننده ای برای دو درب دوقلوی است. با ارائه بیش از ۴۶۰ اسب بخار از موتور دوقلوهای توربوشارژ، ۳٫۸ ثانیه تا ۶۰، و یک ظاهر طراحی شده که هنوز هم به نظر می رسد سال های ستاره ای پس از اولین آن، در مورد ATS-V بسیار شبیه است.

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه

اجاره خودرو

اما پس از یک هفته در پشت چرخ، ما نیز چند موضوع را با کوپه کامیون کادیلاک پیدا کردیم. این مزایا و معایب کادیلاک ATS-V Coupe 2019 است.

ATS-V همچنان از یک توربوشارژ ۳٫۶ لیتری V6 با ۴۶۴ اسب بخار و ۴۴۵ پوند گشتاور استفاده می کند. این بیشتر از BMW M4 (425 اسب بخار / ۴۰۶ پوند فوتبالی) و آئودی RS5 (444 اسب بخار / ۴۴۳ پوند فوت) است و به اندازه کافی برای گرفتن کمپانی کادیلاک به ۶۰ در فقط ۳٫۸ ثانیه است. در جاده، این موتور جذاب است، با گشتاور کم و یک شخصیت احمقانه. این نیز به نظر می رسد فوق العاده، با شخصیت صدای جیر جیر V6 و به مراتب کمتر سر و صدای توربو تر از ما انتظار می رود از موتور دوقلوهای توربو شارژ.

استاندارد شش سرعته دستی نیز لذت بخش است، با یک اقدام جامد احساس که نیاز به نیروی کافی در طول حرکت به منظور راننده احساس می کند که آنها ماشین آلات دستکاری است. سیستم تطبیق استاندارد، بسیاری از حدس و گمان را از کمر چرخان خارج می کند، که خوب است، زیرا پدال کلاچ بی ثبات است.

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه

گزینه گران قیمت در ۲۳۰۰ دلار، صندلی های مجلل Recaro به نظر فوق العاده ای هستند و جای خوبی برای آویزان کردن، چه در جاده پیچ و تاب و چه در مسیر. علیرغم تشدید تهاجمی خود، در داخل و خارج از ATS-V دو درب آسان است. موقعیت صندلی کامل است، با چشم انداز بزرگ و طیف گسترده ای از تنظیمات.

ATS-V خوب به نظر می رسد. همانطور که Cadillac شروع به کاهش زبان طراحی آن با خودروهای ناشناس مانند XT6 جدید می کند، ATS-V یادآور اینکه سبک طراحی هنری و علمی برند جذاب است. این کادیلاک با شیب دار و زاویه ای، با یک آرشیو چرخشی سالم و فشرده، یک بال عقب بزرگ و یک کاپوت خنک کننده، یک کادیلاک زیبا از طراحی صاف و ارگانیک رقبای آلمانی است. ما به ویژه رنگ فلزی موج تستر ما را دوست داریم.

اجاره ماشین بدون راننده

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه

این به این معنی نیست که ATS یک سدان خوب بوده است. این خیلی کوچک بود و برای چهار نفر بزرگسال بود. اما این تنها راه برای به دست آوردن پلت فرم عالی آلفا GM است – که ATS سهام با Camaro و CTS – در یک بسته جمع و جور، چهار درب. و ما تنوع را دوست داریم همانطور که هست، ATS-V کوپه خوب است، اما ما می توانیم تجربه بسیار مشابه، برای پول بسیار کمتر و با V8، در کامارو.

ATS-V با قیمت ۶۷۷۹۵ دلار شروع می شود، که کمتر از M4 (69،۱۵۰ دلار) و RS5 (74،۲۰۰ دلار) است، اما خطرناک بودن این موتور قدرتمند، ۴۶۹ اسب بخاری مرسدس AMG C63 کوپه (۶۸،۷۵۰ دلار) است. همانطور که برای تستر ما، قیمت آن به عنوان آزمایش شده است ۷۸٫۷۷۵ دلاری. این شامل برخی از چیزهای ارزشمند مانند صندلی های Recaro، اما همچنین می افزاید: کل دسته از مزخرف دیگر. این کابینت های ترمز طلا جذاب ۵۹۵ دلار است، در حالی که پوشش موتور کربنی ۱،۲۹۵ دلار است. اضافه کردن توهین به آسیب، مورد دوم یک افزونه نصب شده توسط فروشنده است. و همانطور که سنت GM است، تمام تجهیزات ایمنی فعال ATS-V با یک بسته ۱۸۰۰ دلار همراه است.

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه

ATS-V از زمانی شروع می شود که کادیلاک واقعا نمی داند چگونه تکنولوژی را در کابین ادغام کند. کنترل های لمسی خازنی به خصوص برای چیزهایی مانند کنترل حجم صدا ناخوشایند است. و در حالی که مارک های دیگر در حال اتخاذ خوشه های ابزار کامل دیجیتال هستند، ATS-V همچنان یک صفحه نمایش ضعیف در پایین خوشه استفاده می کند. این قابل تنظیم است، که مفید است، اما این صفحه نمایش به سختی یک قدم بالاتر از یک کیلومترنما قدیمی است.

کادیلاک ATS-V کوپه

کادیلاک ATS-V کوپه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *